شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری
تأثیر توانمندسازی ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان شهر تهران
بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان
بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه
اثرات بررسی نقش تعدیل کنندگی رضایتمندی در ارتباط بین مشتری مداری و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت کسب و کار : مشتری مداری و اهمیت آن
پایان نامه مشتری مداری و اهمیت آن
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد
تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ ﻧﯿﺎز ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها
بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی …
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه
بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …
طبقه بندی مشتریان بر اساس تکنیک شاخص مروجین با رویکرد فازی
رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه
پایان نامه بازرگانی : اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان

ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی مورد …
پایان نامه استراتژیک: بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و …
پایان نامه رشته مدیریت : رضایت مشتری و وفاداری در محیط دیجیتال و مدل کانو
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی مفهوم رضایت مندی مشتری از طریق شناسایی دقیق خواسته های اساسی، عملکردی و …
ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی
تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو براساس انتظارات کیفی مصرف کنندگان
بررسی وشناسائی معیارهای بخش بندی بازار بر اساس رویکرد منافع پژوهی خرید
بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)
بررسی نقش آموزشهای الکترونیکی کارکنان بر میزان رضایتمندی خانوادهها در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان
پایان نامه :مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی
شناسایی مزایایی است که مصرف کنندگان در هنگام خرید شامپو به آن اهمیت می دهند
دانلود تاثیر کارآفرینی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی
تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان
تأثیر ابعاد کیفیّت خدمات بانکی برتجهیز منابع بانکها
تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتی
بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری اعضاء در کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر
رابطه بین هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان کارخانه قند اقلید
ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان «مطالعه موردی: شرکت ایرانسل منطقه بابل»
بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
پایان نامه بازرگانی :تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده
ارزیابی کارایی کانال های توزیع با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
مقایسه تطبیقی میزان رضایت ارباب رجوع ازعملکردشعب تامین اجتماعی
پایان نامه بازرگانی: سنجش رضایت مودیان مالیاتی حقیقی از خدمات سازمان امور مالیاتی منطقه غرب تهران براساس مدل …