پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی
بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
بررسی عوامل ایجاد و گسترش بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت
پایان نامه :بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سیاسی بر میزان وفاداری رأی دهندگان
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ ﻧﯿﺎز ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج
بررسی میزان بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن …
بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو)
بهینه سازی سیاست کنترل موجودی در یک زنجیره تأمین تک انبا
مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کاربرد استراتژی تمرکز درخرید بیمه های عمر
پایان نامه :بررسی روش های قیمت گذاری خدمات گردشگری در ایران از دیدگاه مالی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر کاهش صادرات گردو در استان قزوین
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح
بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی و تحلیل محتوای نرم افزارهای آموزش درس ریاضی موجود در بازار از دیدگاه رویکرد یادگیری فعال و ساخت …
مطالعه نقش شبکه های اجتماعی در ارتباطات پویا و مفید بین پژوهشگران و مردم و دانشگاه ها
ارائه یک مدل شکلگیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکهای نیروی انسانی
برنامه ریزی تولید برای زنجیره تامین محصولات لبنی در شرکت پرتودانه خزر
امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
پایان نامه بازرگانی : شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت
پایان نامه و علوم ورزش (مدیریت ورزش): انگیزه ها و عوامل موثر بر حضور تماشاچیان مسابقات کاراته در شهر تهران
پایان نامه بازرگانی : شناسایی عوامل مؤثر بر ملی گرایی مصرفی از دیدگاه مصرف کنندگان
بررسی رابطه بین میزان کارآفرینی هیئت مدیره های شرکت های تعاونی
پایان نامه بازرگانی: سنجش رضایت مودیان مالیاتی حقیقی از خدمات سازمان امور مالیاتی منطقه غرب تهران براساس مدل …
پایان نامه بازرگانی : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان
پایان نامه بازرگانی : بررسی نقش سیستم گمرک الکترونیک بر توسعهی صادرات از دیدگاه کارشناسان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های