بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار
بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی عوامل موفقیت بانک ها در جذب منابع ارزان قیمت
بررسی مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با رضایتمندی مشتری
تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)
شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری
شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد
بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری

پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان شرکت رایتل
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی
ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی …
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه
پایان نامه بازرگانی : شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت
بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه
رتبه بندی عوامل موثر بر اثربخشی پیام های بازرگانی در جذب مخاطب
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …
نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
طبقه بندی مشتریان بر اساس تکنیک شاخص مروجین با رویکرد فازی
بخش بندی و تعریف گروه های مختلف مشتریان و کشف الگوهای موجود از مشتریان و ارائه …
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی
رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های شرق استان گیلان
تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای
پایان نامه بازرگانی : تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری
پایان نامه بازرگانی : اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان
مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی