بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
پایان نامه مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان
بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش …
پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند
پایان نامه :تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند …
پایان نامه :بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سیاسی بر میزان وفاداری رأی دهندگان
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند
بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی
چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است
پایان نامه MBA – مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی درباره وفاداری کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت : رضایت مشتری و وفاداری در محیط دیجیتال و مدل کانو

پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
رابطه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین با رضایتمندی مشتریان با توجه به شهرت بانکها
پایان نامه صنعتی : بررسی تاثیر عوامل فردی درون سازمانی
ارتباط بین ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی با هویت تیمی و تعامل اجتماعی هواداران تیم های لیگ برتر …
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تقاضا در زنجیره تأمین (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی تولید کننده و توزیع کننده …
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تقاضا در زنجیره تأمین
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد راه حل محور بر کاهش افسردگی و خلق مثبت و منفی در …
پایان نامه :بررسی رابطه تعهد شغلی با میزان خلاقیت مدیران مدارس متوسطه بوشهر
پایان نامه :بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه تست قند خون در شهر تهران
تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک رفاه
تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
شناخت جایگاه زن در شاهنامه و خمسه نظامی
طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
کانالهای مرتبط با تجارت و بانک داری الکترونیک
رابطه ویژگی های شغلی و شخصیتی با میزان تعهد سازمانی در بین کارکنان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت …
مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های دادهکاوی
بررسی تاثیر شاخص های گردشگری بر عملکرد گردشگری در استان قزوین
بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز
بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، …
بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
ارائه مدل ریاضی برای تخصیص فضای قفسه کالا در محیط فازی
رابطه امنیت شغلی ، استرس شغلی و تعهدسازمانی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان سمنان در سال تحصیلی ۸۹-۸۸
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی …
بررسی رابطه میان عوامل روانشناختی توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان اداره کل امور کارکنان بانک ملت
پایان نامه بازرگانی :تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده
بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری