پایان نامه بازرگانی : مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی
تاثیر هوش تجاری بر عملکرد بازرگانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتی
رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان امور مالی دانشگاه علوم پزشکی فارس
شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای …
بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج
بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
تأثیر هوشمندی رقابتی بر مزیت رقابتی شرکت های تولیدی شهرستان رشت
بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی
تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم …
بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
پایان نامه خدمات بهداشتی و درمانی: بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی
پایان نامه بازرگانی : تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی نقش هوش هیجانی درعملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین استان

خراسان رضوی
پایان نامه رشته مدیریت :بررسی نقش هوش هیجانی درعملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین استان خراسان رضوی
تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون)
بررسی عوامل موفقیت بانک ها در جذب منابع ارزان قیمت
بررسی و مقایسه تأثیر میزان استفاده از ICT بر رشد اخلاقی دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی از دیدگاه …
ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین
شبیه سازی عملکرد خطوط مونتاژ از طریق تبادل اطلاعات و بررسی تاثیر پارامترهای کلیدی سیستم
مؤلفه های هنری تأثیرگذار بر رونق اقتصادی مینای نقاشی در تهران
بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
صنایع غذایی مهارت نیروی کار – سرمایه گذاری – و کارایی مدیریت
علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکی
بررسی رابطه بین بازارگرائی و عملکرد تجاری در بانک شهر
بررسی تاثیر رقابت بازار بر نوسانات سود شرکت های صنایع غذایی عضو بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
بررسی مقایسه ای سبک های یادگیری،تاب آوری و مهارت های حل مسئله در شطرنجبازان حرفه ای و غیر …
بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت …
مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های دادهکاوی
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری اعضاء در کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر
جهانگردی الکترونیک و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در روند توسعه گردشگری در ایران
بررسی رفتار خانوارهای روستایی و شهری شهرستان بهبهان در مواجهه با گردوغبار
ارایه مدل چند محصولی مکان یابی مسیریابی برای انبار عبوری در زنجیره تامین
ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
انتخاب روش مناسب سرمایه گذاری خارجی در صنعت بالگرد ایران ـ مورد مطالعه تعمیرات، نگهداری و خدمات پروازی بالگردهای تجاری
پایان نامه بازرگانی :تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده
بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی
پایان نامه بازرگانی : شناسایی عوامل مؤثر بر ملی گرایی مصرفی از دیدگاه مصرف کنندگان
بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت