شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
بررسی و رتبه بندی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایتمندی مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی اداره …
بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
بررسی عوامل موثر بر میزان صادرات از دیدگاه صادرکنندگان با توجه به امیخته بازاریابی
مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح …
بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی و فروش سیمان غرب
بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی و رضایت مشتری
بررسی مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با رضایتمندی مشتری
تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان
بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
بررسی میزان و عوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراه های اطلاعاتی با تاکید بر نقش …
شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری
نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی
بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح
بررسی عوامل ایجاد و گسترش بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت
تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
تاثیر جو تیمی و توانمندسازی رهبری بر رفتار تسهیم دانش بین کارکنان
پایان نامه :بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سیاسی بر میزان وفاداری رأی دهندگان

شناسایی رتبهبندی توانمند سازی صنعت توریسم مطالعه موردی کلانشهر تبریز
سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع
تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتی
بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان
شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای …
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ ﻧﯿﺎز ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها
بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
بررسی میزان وعوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراههای اطلاعاتی با تاکید بر نقش اینترنت
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران
تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه
مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا
بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایان نامه مدیریت بازرگانی: تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی
بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
تأثیر هوشمندی رقابتی بر مزیت رقابتی شرکت های تولیدی شهرستان رشت
رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی
تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای
اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی
پایان نامه مهندسی صنایع: شناسایی رتبهبندی توانمند سازی صنعت توریسم
بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی