بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
بررسی عوامل موفقیت بانک ها در جذب منابع ارزان قیمت
تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)
بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری
تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان شرکت رایتل
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها
نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی …
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه
پایان نامه بازرگانی : شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت
بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری

بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
رتبه بندی عوامل موثر بر اثربخشی پیام های بازرگانی در جذب مخاطب
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …
نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
طبقه بندی مشتریان بر اساس تکنیک شاخص مروجین با رویکرد فازی
بخش بندی و تعریف گروه های مختلف مشتریان و کشف الگوهای موجود از مشتریان و ارائه …
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های شرق استان گیلان
پایان نامه بازرگانی : اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان
مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان و ارائه راهکارهای گوناگون
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان
پایان نامه اجرایی: ررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و …
اثرات بررسی نقش تعدیل کنندگی رضایتمندی در ارتباط بین مشتری مداری و وفاداری مشتریان
پایان نامه صنایع : پیش بینی رضایت مندی مشتریان پس از اجرای مولفه های استانداردهای مدیریت کیفیت
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM)
پایان نامه رشته حسابداری : بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی مهتاب
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM)
بررسی میزان بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن …
پایان نامه :بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تقاضا در زنجیره تأمین (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی تولید کننده و توزیع کننده …
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تقاضا در زنجیره تأمین
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی و فروش سیمان