پایان نامه و مقاله آماده بازار تجارت
های مایع سازی گاز مایع طبیعی و مباحث مطرح شده در خصوص ورود ایران به بازار تجارت LNG
نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
پایان نامه رشته حقوق:رژیم حقوقی حاکم بر تجارت نفت و گاز با تاکید بر منشور انرژی
بررسی عوامل موثر بر میزان صادرات از دیدگاه صادرکنندگان با توجه به امیخته بازاریابی
بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
تحلیل و بررسی ادغام وتجزیه شرکتها درلایحه جدید قانون تجارت ومقایسه آن باقوانین فعلی تجاری
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تسهیل تجارت قانونی
پایان نامه بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات
بازاریابی
پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
بررسی رابطه فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی
بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط استان تهران
مطالعه آثار تجارت با چین بر اشتغال بخش صنعت ایران
کانالهای مرتبط با تجارت و بانک داری الکترونیک
سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع
نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
تبعیضات موجود در تجارت کالا و خدمات و چگونگی جلوگیری از آن
موارد افتراق حقوق بشر با سازمان جهانی تجارت
بررسی تاثیر رقابت بازار بر نوسانات سود شرکت های صنایع غذایی عضو بورس اوراق بهادار تهران
ارزش گذاری رعایت استانداردهای زیست محیطی در بازار سرمایه ایران
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای
مطالعه آثار تجارت با چین بر اشتغال بخش صنعت ایران
مدلسازی نوسانات بازار سهام ایران با استفاده از مدل گارچ چند متغیره
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت های منتخب صادر کننده استان سمنان


