پایان نامه و مقاله آماده تبلیغات دهان
پایان نامه :تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند …
پایان نامه بررسی ارزشهای فرهنگی بر روی گسترش تبلیغات دهان به دهان
تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های شرق استان گیلان


