بررسی رابطه بین سطح ارگونومی و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت …
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
بررسی مقایسه ای انتظارات و ادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه
پایان نامه بازرگانی : شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …

پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های شرق استان گیلان
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
پایان نامه اجرایی: ررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و …
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
پایان نامه بازرگانی : تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده اداره کل گمرکات استان گیلان
تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
پایان نامه بازرگانی : تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری
پایان نامه با موضوع سیستم پشتیبان تصمیم گیری وب( DSs)
نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش …
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان
بررسی رابطه فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی
کانالهای مرتبط با تجارت و بانک داری الکترونیک
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانکهای ملی و پاسارگاد
پایان نامه رشته حقوق : تاثیر عدالت سازمانی بر رفتارشهروندی سازمانی دستگاههای استان هرمزگان
بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق