پایان نامه و مقاله درباره بازار ادراک شده
ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
بررسی رابطه فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری
باز شناخت نقش ادراک ذهنی در تعریف ساختار شهر
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
بررسی و تحلیل محتوای نرم افزارهای آموزش درس ریاضی موجود در بازار از دیدگاه رویکرد یادگیری فعال و ساخت …
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
بررسی مقایسه ای انتظارات و ادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایان نامه بازرگانی : تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده اداره کل گمرکات استان گیلان
بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی
تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی
رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار شرکت های تولیدی استان اردبیل
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
پایان نامه رشته حسابداری: بررسی رابطه بین تجدید ارائه صورتهای مالی ورشد شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
پایان نامه بازرگانی : تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی
پایان نامه پیش فروش خدمات و کسب سهم بیشتر بازار خدمات خودرویی مرتبط با خدمات طلایی
پایان نامه رشته مدیریت : آزمون مدل مفهومی ارتباط علی مقاصد مصرف تماشاچیان با خطر ادراک شده و انگیزهی
ارتباط بین ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی با هویت تیمی و تعامل اجتماعی هواداران تیم های لیگ برتر …
بررسی رابطه بین تمایل به ریسک پذیری و خطر و روحیه ی کارآفرینی
شناخت . رفتار درمانی
مقایسه تاثیر سبک های مدیریت کلاس بر روی رشد فراشناخت دانش آموزان دختر ابتدایی
بررسی مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان تربت جام
ارزیابی جایگاه استراتژیک مدیریت دانش در دانشگاه پیام نور و آزاد لارستان
بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
اولویت بندی عوامل مؤثر بر اثربخشی مدیریت ترانزیت کالا از مسیر ایران
بررسی عوامل موفقیت بانک ها در جذب منابع ارزان قیمت
تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود
شناسایی عوامل مؤثر برپذیرش نهاده های زیستی توسط گندم کاران شهرستان دورود
بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک
مطالعه جامعه شناختی عوامل موثر بر شکل گیری سلیقه هنری و نوع مصرف هنری
تأثیر بصری رنگ بر عنوان بندی فیلم
طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
رابطه بین هوش هیجانی با تعارض و خلاقیت کارکنان در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان
تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
تاثیر مشوق های صادراتی دولت بر عملکرد صادراتی شرکت ها مطالعه موردی شرکت های عضو بورس
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند
بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
شناسایی آسیب های موجود در برنامه آموزش مهارت های زندگی نظام آموزش متوسطه
طراحی مرکز فرهنگی با رویکرد معاصرسازی بافت ارزشمند تاریخی خیابان مهدیه
کانالهای مرتبط با تجارت و بانک داری الکترونیک
بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک
بررسی بازنمایی زنان در برنامه های صدا و سیما(تحلیل محتوای سریال های تلویزیون)
بررسی مقایسه ای سبک های یادگیری،تاب آوری و مهارت های حل مسئله در شطرنجبازان حرفه ای و غیر …
اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا …
ررسی عوامل اجتماعی و روانی مؤثر بر میزان مصرف خودسرانه دارو در بین شهروندان ۱۸ تا ۵۵ سال یاسوج
پایان نامه :بررسی روشهای مصورسازی گرافیکی در طراحی وب سایت مدارس هوشمند
بررسی زیبایی شناسی خطبه های طاووس، أشباح و قاصعه
ارزیابی عملکرد محور پیاده راه ۱۵ خرداد از دیدگاه منظر شهری
ایده ی “شهر-فرهنگ” چارچوبی برای برنامهریزی شهر ایرانی-اسلامی
بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه ۵ مشهد
نقش سازماندهی مشاغل کاذب (دستفروشی) در امنیت اجتماعی شهری
شناسایی و سنجش عوامل تعیین کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذایی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت …
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
بررسی عوامل مؤثر برعملکرد اقتصادی روشهای مختلف مدیریتی در تولید انگور شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی
بررسی نقش رسانه در آموزش پیشگیری از ایدز از دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات اجتماعی
مطالعه نقش شبکه های اجتماعی در ارتباطات پویا و مفید بین پژوهشگران و مردم و دانشگاه ها
ایده شهر فرهنگ چارچوبی برای برنامه ریزی شهر ایرانی و اسلامی
شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران
تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا


