پایان نامه و مقاله ، پروژهمدل کانو
پایان نامه رشته مدیریت : رضایت مشتری و وفاداری در محیط دیجیتال و مدل کانو
طراحی و ساخت یک دستگاه پلاسمای کانونی بسیار کوچک قابل حمل
بهینه سازی تولید رادیوایزوتوپ های کوتاه عمر در سامانه پلاسمای کانونی
معناشناسی « ألم » در نهج البلاغه بر اساس مدل ایزوتسو
بررسی تطبیقی مدل تأویلی مثنوی مولوی از آیات قرآن کریم با مدل هرمنوتیکی شلایرماخر
بررسی نقش گیرنده ۵-HT1A بر تقویت پتانسیل های میدانی شکنج دندانه دار در مدل صرعی کیندلینگ موش صحرایی
تأثیر شایستگی های کانونی مدیریت بر تضمین کیفیت دانشگاه قم
تولید بیو پلیمر پلی هیدروکسی آلکانوآتها وبررسی امکان استفاده آنها در نانوکامپوزیتهای پلیمری
ارائه راهکاری برای انتخاب مدل هزینهی کیفیت با استفاده از تکنیک گسترش ویژگی های کیفیت
ارزیابی و مقایسه دو مدل آبپاش سیستم آبیاری سنترپیوت با رهیافت اتوماسیون سیستم آبیاری
اثر دستورالعمل های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف مضاعف
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایان نامه گرایش بالینی: ارزیابی مدلی برای پیشبینی سلامت روان دانشجویان بر اساس ایمان مذهبی، با میانجیگری شادکامی، سبک دل …
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی مورد …
پایان نامه اجرایی: ررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و …
ارائه راهکاری برای انتخاب مدل هزینهی کیفیت با استفاده از تکنیک گسترش ویژگی های کیفیت
تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود
شناسایی رتبهبندی توانمند سازی صنعت توریسم مطالعه موردی کلانشهر تبریز
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت …
عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان شرکت رایتل
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها
بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
مقایسه تطبیقی میزان رضایت ارباب رجوع ازعملکردشعب تامین اجتماعی
طبقه بندی مشتریان بر اساس تکنیک شاخص مروجین با رویکرد فازی
پایان نامه بازرگانی : تبیین عوامل موثر بر خرید مجدد بیمه نامه های آتش سوزی
رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه


